مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-10سياسي

درصد جانبازی آرتین سرایداران مورد تجدیدنظر قرار می گیرد 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد که درصد جانبازی آرتین سرایداران در سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی، مورد تجدیدنظر قرار می گیرد و پیش بینی می شود که میزان فعلی تعیین شده، - ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد که درصد جانبازی آرتین سرایداران در سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی، مورد تجدیدنظر قرار می گیرد و پیش بینی می شود که میزان فعلی تعیین شده، افزایش یابد.

سردار ابراهیم بیانی شنبه 20 خرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: اخیرا در خصوص جانبازی آرتین سرایداران، مجروح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، مطالبی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر و سوالی در ذهن مردم ایجاد شد.

او ضمن تقدیر از دغدغه مردم، تصریح کرد: یقینا دغدغه و حساسیت و البته مطالبات مردم در موضوعات گوناگون موجب می شود تا مسئولان توجه بیشتری به رسالت خود و خود داشته باشند و خود را متعهد به پاسخگویی بیشتر به مطالبات مردم کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در پاسخ به مسائل پیش آمده و با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در آبان سال گذشته، عنوان کرد: در این حادثه با ایجاد رعب و وحشت صحنه های تلخی برای زائرین حرم مطهر ایجاد و موجب بروز خسارت مالی و جانی در این مکان مقدس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد جانبازی آرتین سرایداران مورد تجدیدنظر قرار می گیرد 

درصد جانبازی آرتین سرایداران مورد تجدیدنظر قرار می گیرد